Nytt kapitel, ny start!

Måndag vilket betyder att det är väll nu jag ska börja med det nya "livet" eller något sånt. Ska försöka börja varje dag med en powerwalk, har gjort det några gånger och det är en sån skön start på dagen och frukosten smakar dessutom mycket godare av någon anledning! Nej, men nu ska jag komma tillbaka, efter vistelsen i Karlstad där varje dag var en cheat-day med både kladdkaka, glass, en massa cola light, chips och ahlgrens bilar och marabou till middag en kväll (det är sant) så känner jag att nej nu räcker det med socker och godsaker ett tag. Man blir ju helt sockerberoende...... Får se hur länge det kommer gå men ska i allafall ge det ett försök! 
Måste erkänna att jag har saknat träningen har ju legat på latsidan ett tag så nu ska jag ta vara på min nya motivation och köra en massa roliga pass på friskis. Idag lutar det åt ett spinningspass men först FRUKOST!!!!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0