Tisdag

Hejsan! 
Började dagen med en härlig promenad och sedan blev det en god och lång frukost, älskar sköna morgonar. Så nu sitter jag här i soffan ny duschad och ska snart ta och fixa mig lite. Ska nämligen luncha med mina fina bästa vän♥ Det blir sushi, var ett tag sen sist så det ska bli så gott! Blir nog en tur på stan också, måste köpa lite små saker. Som en ny mascara då Sanne lånade mina och sedan så fick jag en vagel i ögat, haha det är verkligen jättefint (eller inte)......som tur var så börjar den försvinna. Men har gått och går sminkfri hela dagarna så att det inte ska bli mer bakterier. Nu ska jag ta och leta fram lite kläder, det är väldigt grått och molnigt idag så blir nog jeans. 
 
Gammal bild på mig och finaste! 
 
Ha en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0