Uppdate från Karlstad

Hejsan!
Jag och Sanne har precis kommit tillbaka till gamla lägenheten. vi har målat och flyttat saker och det tar på krafterna kan jag säga. Fixade mat och Sanne och J så efter en middag bestående av grekiska färsbiffar, couscous och tzatziki sås så känner jag mig som mig själv igen. Behöver verkligen mat för att fungera! Sanne är i duschen och J har dragit till jobbet så passar på att blogga lite innan vi slår på Johan Falk och slappar i soffan. Imorgon är tanken att jag och Sanne ska upp på en powerwalk innan frukost, vi får se hur det går.
Annars så är det väldigt mysigt här, vem tackar nej att få umgås med sin älskade storasyster? Deras nya lägenhet är super fin, vit och ljus och köket är favorit rummet. Nu när jag håller på och hjälper dom så blir min egna längtan efter att få flytta hemifrån större, vill också få fixa och inreda!
 
Nu kom Sanne ut från duschen så nu blir det filmmys♥
 
Sannes och Jonas snygga kök! Bild lånad från hennes blogg
 
 
///Linnea

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0