Veckoplanering

God förmiddag!  
Sitter och slappar i soffan i väntan på att tvättmaskinen ska bli klar så att jag kan tvätta håret. Har lite att stå i idag, måste städa mitt rum som är stökigt. Sedan ska jag ta och packa för åker spontant till syrran i Karlstad imorgon, från början var det tänkt att vi ska komma på söndag för då ska vi hjälpa Sanne och J att flytta men pappa ska åka dit imorgon så följer med han och stannar där. Det ska bli roligt att bara få umgås, ska hjälpa dom att packa och fixa i nya lägenheten men lite kvalitetstid och någon powerwalk eller löprunda runt Klarälven och sushi borde vi hinna med! Nu måste jag sätta fart här hemma, ska träffa Linnéa på eftermiddagen och måste hinna förbi banken igen också och packa.                                                                                                                                              
Vad tycks, kanske ska göra vecko-scheman??? 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0