10 juni

Hejsan! 
Hade hoppats på att jag kunde sola på balkongen hela dagen idag men vädret är inte på topp. Blir nog en lugn dag i soffan och kolla igen serier, ibland är såna dagar sköna. Men måste packa lite och städa också för ska till pappa idag. Sedan så försöker jag få in en rutin med kosten, ska äta en massa mellanmål mellan de stora målen och detta kräver tidsplanering kan jag säga. Får gå upp lite tidigare så att jag hinner alla mål, får sitta uppe hela natten och äta annars, haha. Ikväll har jag bokat spinning så det ska bli skönt att få komma iväg och svettas lite. Men nu måste jag gå iväg och göra mellanmål, förhoppningsvis så blir detta en del av min vardag om några dagar. 
 
///Linnea

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0