Dagens cravings

Har verkligen haft en otroligt slapp dag, har inte gjort något förutom att städa. Visst det kan vara skönt att ha slappa dagar utan att göra något men det känns som om att jag har gjort det hela denna vecka. Är egentligen rätt så rastlös, älskar att ha kalandern full med saker men nu har jag inget speciellt att se fram emot i sommar, har ingen resa inplanerad eller så. Vilket jag gärna skulle vilja ha, känns som om det skulle vara väl behövligt. Men till saken att jag har tråkigt och är understimilerad så har jag fått världens cravings på Sushi och lösgodis. Konstig kombination men är så otroligt sugen. Har ju som sagt börjat med ett kostschema och har hållt på i en vecka nu så det suget av allt det som inte ingår i schemat börjar komma. Nej, får ta mig i kragen och ge mig ut på en powerwalk elller dra till gymmet. 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0