Du kan visste, ge dig in i leken igen och ge inte upp!

Hade satt klockan på alarm imorse för att gå upp på en powerwalk men när jag vaknade var jag så nära att dra täcket över huvudet igen. Men tog en lapp från "The box of inspiration" som Linnéa gjort till mig och där stod det "Du kan visste, ge dig in i leken igen och ge inte upp". Det fick mig att släpa mig upp och snöra på mig träningsskorna och ge mig ut på en 50 minuters powerwalk. Så skönt och är stolt över att jag gjorde det! 
 
Det var så tyst och lugnt och gå där bland de gröna, hittade inte mina hörlurar så gick utan musik och det 
var faktiskt vädigt skönt att bara tänka på allt möjligt!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0