Lördag

Hejsan! 
Har precis ätit mat och ska snart ta och fixa i ordning mig lite, ska iväg på bio med Emelie vilket jag ser fram emot. Det var alldes för länge sedan vi sågs och kommer knappt ihåg vilken bio jag gick på senast så det passar bra. Igår så var jag med Linnéa inprincip hela dagen, vi började med att träna och sedan åkte vi skilda vägar men möttes upp lite senare för att cykla till hälla för att köpa slingfärg, hyra film och köpa lite till maten. Detta ledde till en riktig myskväll vi lagade lax och sedan skulle vi slinga håret på varandra. Var ju hos min frisör för ca 2 veckor sedan men började redan få utväxt så tänkte att det är lika bra att fixa det innan utväxten blir för lång och mörk. Jag kan säga att det tog längre tid än vad vi hade trott, då vi båda har väldigt mycket hår så vi hann bara börja se på filmen "Ego" som vi hyrde innan hon blev hämtad. En riktig bra film! 
 
Vi hörs senare

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0