Min helg

Hejsan! 
Dagarna går fort när man har roligt, i fredags var det ju skolavslutning, studentuppvaktning och sedan poolparty med klassen. Hade en riktigt bra kväll och kom hem strax efter halv två. Igår var det min födelsedag! Blev uppväckt vid halv nio med sång och paket och var lagom trött då. Mamma drog iväg mig på ett IW pass på friskis vid halv 10, var otroligt trött men det var skönt då jag inte har tränat på evigheter, har inte haft tid men nu börjar det. Men mer om träning lite senare. Eftersom att jag blev firad av släkten i torsdags så blev det en relativ lugn födelsedag, vi åkte ut till stugan och såg på Madeleines bröllop. Till kvällen åkte vi in till stan igen och bytte om till långklänning och sedan åkte vi och åt mat på en restaurang vid vattnet. Mysigt! Efter det stannade vi till och hyrde filmen "Berättelsen om Pi" och köpte med oss godis. Så det var en väldigt lugn födelsedag men känner att 17 inte är någon speciell ålder att fira utan så satsar på en stor fest när jag fyller 18 istället!
Idag vaknade jag upp till storm, regn, blixtar och åska. Så har slappat i soffan men ska ta och hoppa in i duschen och fixa mig för ska hem vid pappa och bli uppvaktad där, men ska åka dit lite tidigare och baka och hjälpa till att fixa.
 
Så ska ta och sätta fart nu, förlåt för ett långt och ett osammanhängande inlägg!
Bild från i fredags med några tjejer i min klass! Observera Salar i bakgrunden, haha! 
Har verkligen hamnat i en toppen klass och ser fram emot våra 2 år kvar tillsammans♥
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0