Myslördag

Hejsan! 
Mjukisbyxorna är på, naturgodiset är köpt, filmen är hyrd, Barbro och lillebrorsan är borta och kycklingsalladen är i magen, så nu är jag och pappa redo för en myskväll i regnet! Finns det något mysigare än att kolla på film när det regnar? Det har ekat tomt här på bloggen men nu är jag officiellt klar med ettan hade sista redovisning igår så nu är det bara en massa roliga traditioner som gäller. Har varit ensam nästan hela dagen då både Barbro och Oscar åkte bort imorse och pappa jobbar nu i helgen. Men som tur var så hade jag en frisörtid klockan 12.30 så spenderade 2,5 timmar där, det tar lång tid med tjockt hår. Fast känns så otroligt skönt att ha blivit av med utväxten och blivit lite sommarfin i håret. När pappa slutade jobbet så åkte vi iväg och handlade lite mat och lite gott till filmen som vi har hyrt. Vi ska se på Jack Reacher, någon som har sett den? Nej, nu vill pappa se på filmen lika bra att sätta på den nu så att han inte somnar, haha.  Pappa är nämligen väldigt kvällstrött enligt mig han går och lägger sig där runt halv 10-10. 
 
 
Får se om filmen är bra, Tom Cruise är ju det! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0