Onsdag

Hejsan! 
Sitter och tittar på Scandal, en ny favorit serie och äter jordgubbar. Mums, det måste vara en av dom bästa sakerna med sommaren, jordgubbar! Ska se klart på serien och sedan blir det dejt med sängen för ska nämligen iväg och jobba imorgon. Vilket ska bli kul, även om det bara är över en dag, har ju inget sommarjobb så ska bli skönt att få lite extra i plånboken och dessutom att ha något att göra. Känns som jag bara slappar hela dagarna, ligger ute på balkongen och tittar på serier. Efter jobbet imorgon ska jag åka och hämta biljetter på VLT, var nämligen med i en tävling och har vunnit inträdes biljetter tills imorgon på Cityfestivalen. Vart väldigt förvånad för jag brukar aldrig ha tur! Men, men så imorgon bjuder jag med familjen och ser på The sounds, får passa på att umgås med syrran som är här och jobbar men hon åker hem till Karlstad på fredag igen. 
 
Nej, nu ska jag ta och titta klart så jag kommer i säng, alarmet står på 06.00 imorgon. Hur ska det gå? 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0