Önskelista

Idag är det en vecka kvar tills att jag fyller 17 år!!! Det finns ju egentligen inget att fira för man får ju inte göra något speciellt vid 17 men det betyder att det bara är ett år kvar tills att jag blir 18. Så det är något att se fram emot. Eftersom att det bara är en vecka kvar så har jag gjort ett kollage med lite saker som jag önskar mig: 
 
Lite små saker som ett fint halsband som jag har sett från chicy, en crystal bra, Boken: Bodylicious av Sofi Fahrman, Nike free run 5.0 skor, bikinis från H&M, träningshandskar, en låda med bars från fitnessguru osv. Så ni i familjen/släkten/vänner som undrar vad jag önskar mig så har ni det här, det är bara att fråga om storlekar och inköpsställen.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0