Sommarlov!!!

Så nu har man gått ut ettan på gymnasiet, det har verkligen gått super fort, känns som om det inte var alls länge sen jag var på upprop och fick träffa min då blivande klass. Vi hade en kort skolavslutning i ljushallen och sen gick några från klassen och köpte glass och satte oss i botaniska trädgården. Sedan så tittade vi på utspringet och jag kan bara säga att jag längtar tills den dagen då jag kommer ta studenten, bara två år kvar! Jag och Julia stannade kvar lite på stan då alla studenter åkte flak, de såg ut ha det roligt i allafall! Trots att man fick lite öl och champange sprutat på sig så kunde jag inte låta bli att dela deras glädje! Men nu sitter jag hemma och har bytt ut min klänning till ett par shorts och en ny topp, för ska snart cykla iväg på en studentmottagning och sedan ikväll ska klassen ha poolparty, hos Julia. Vi ska grilla, bada och bara ha det allmänt roligt och fira att vi har klarat ettan.
 
///En glad tjej som äntligen har fått sommarlov!!!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0