Spark i baken

Nej, nu ska jag göra det! Har dragit mig hela dagen för att gå till gymmet, tränade inte igår heller och idag har jag hela tiden kommit med ursäkter men det är inte försent ännu. Gymmet stänger 21.30, jag har mat i magen och inte gjort ett dugg idag. Så inga mer ursäkter! Fattar inte vart min motivation från förra veckan har tagit vägen, har dessutom lådan med inspiration kvar hos pappa. Att det verkligen kan vända så mycket, aja det är bara att försöka hitta den men just nu får jag bara ta mig i kragen och cykla dit. Eftersom det definitivt inte blir någon träning på midsommarafton och midsommardagen för kommer vara i stugan och sen så är gymmet stängt. 
Så nu är det är bara att göra det, cykla till gymmet och svettas för man får inget gratis! 
 
Skulle behöva ha en arg Jillian Michaels som skriker på mig! 
 
Kom igen nu tagga Linnea!......z.z.z.z.z.z.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0