Tacksam

Jag är verkligen så tacksam för min familj och mina vänner! De är min stora kärlek och vet inte vad jag skulle göra utan dom. Idag så mötte jag upp Linnéa på stan och gick runt i butiker och sedan satte vi oss på ett fik och prata. Fick med mig påse hem av henne med presenter och jag kan erkänna att jag grät när jag öpnnade dom. 
Här har ni vad jag fick, en massa smått och gott som alltid är bra att ha! En super fin tavla som jag ska brevid sängen eller på min hylla framför sängen så att jag kan titta på den varje dag! Sedan det bästa av allt en låda fylld med små lappar med inspirerande och peppande ordspråk som "Du klarar detta", "Damn girl you are hot" "don´t give up..." osv. Dessa kommer jag verkligen behöva nu och jag grät när jag började läsa på lapparna. Bara tanken av att Linnéa har suttit där och klippt ut varenda liten lapp gör mig bara rörd.
Hon är solstrålen i mitt liv, hon ställer alltid upp för mig, peppar mig, inspirerar mig, hon har ett hjärta av guld! Är så himla glad att jag har henne i mitt liv, Linnéa kommer alltid ha en stor plats i mitt hjärta och såklart min andra vänner och min familj!
 
Så sprid kärlek runt om er och istället för att tråna efter det ni inte har så var tacksam för alla de fina sakerna och personerna ni har istället!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0