4 Mars

God kväll på er! 
Kom hem från F&S för ett tag sen blev ett IW pass med mamma, svettigt och skönt att få trampa ut ömheten i benen sen skidåkningen. Kom som sagt hem igår från Sälen, och ville inte åka hem. Det är så härligt att åka skidor speciellt när det är fint väder! Vi kom hem rätt så sent igår då vi åkte skidor på förmiddagen och sedan tar det några timmar hem, sen att hämta katten hos mormor, packa upp osv, tar ju också sin tid. Avslutade sportlovet med att äta våfflor och det blev även punkten för allt mindre nyttigt som jag har unnat mig själv med.  Det har slankit i några bullar, choklad, godis, bröd, varm choklad m.m fick till och med äta mc donalds igår, så nu blir det nyttigt framöver sommaren är ju snart här! Mår inte så bra av sådan mat men visst då och då är det gott men väljer hellre en god sallad än pizza. Tänkte lägga upp lite bilder från Sälen lite senare men sitter just nu och ser på en dansk serie med mamma och sedan blir det en snabb dusch. Sedan sängen, vad trött man blir att börja skolan igen och sedan hade jag prov idag och sådan tar alltid på krafterna. 
 
Så jag säger god natt och sov gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0