Dagens

Idag är det: Lördag.
Idag tycker jag om: Att bara ta dagen som den kommer!
Idag har jag: Varit ute på en power walk, träffat farmor och ätit våfflor.
Idag borde jag: Plugga inför alla prov nästa vecka.......
Idag tycker jag: Att det snart kan bli påsklov

Denna veckan med ett ord: Hektisk 
Veckans bästa:  Att Allis vår hund, klarade operation och att allt gick bra
Veckans värstaAllt plugg som väntar
Dagens värsta känsla: Ont i magen av för mycket grädde på våfflorna
Dagens bästa händelse: Jag fick träffa min farmor 
Dagens hiss: Det är LÖRDAG!
Dagens diss: Kylan, när kommer våren?

Idag är jag nöjd med: Att jag gick ut på en power walk
Idag är jag missnöjd med: Att jag fortfarande inte har läst en sida i samhällsboken och i engelska romanen. 
Idag saknar jag: Min syster och min allra bästa vän Emelie♥
Idag avskyr jag: Att känna måsten. 
Idag älskar jag: Att få sova länge på morgonen
Idag just nu ska jag: Byta om och åka till gymmet


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0