Fan vad jag är bra!

Haha, ibland är det faktiskt okej att säga så, eller rätt så ofta. Vi behöver ge oss lite cred ibland, berömma oss när vi gör bra och få berätta när det händer något roligt. Men för att komma till saken så var jag ju så sötsugen (fick ett tips mot sötsug som jag måste testa, dadlar) men i allafall var nära att springa upp till affären och köpa en fet godispåse och glass men istället så åkte jag till björnö och sprang 5 km, eller för att vara exakt så sprang jag 2,5 km två gånger. Är egentligen ingen löpar-tjej och har inte den bästa konditionen men jobbar på det, men tiden blev bra, för att vara mig och för att vara första gången sedan somras som jag sprang utomhus. Vet att det finns dom som springer 5 km på under 30 minuter eller till och med 20 minuter, är inte där än utan det sluta på 31 minuter och 30 sekunder! Själv så jubblar jag, vet att det säkert sitter en massa folk nu som säger att det är en dålig tid men jag är imponerad av mig själv. Kanske var det för att jag sprang själv och det var mörkt ute som jag skynda mig (man vet ju aldrig vad som finns i skogen, haha). Ser i fram emot att bättra mina tider och känns så roligt att man kan se hur konditionen förbättras (sen att jag hade blodsmak i munnen när jag kom i mål, struntar vi i). 
 
Vilket onödigt och egotrippat inlägg men ville bara ge mig själv en klapp på axeln!
 
Nu ska jag titta på en film som pappa har hyrt med familjen och äta lite frukt och keso, för frukt är ju godis ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0