söndag=plugg

Då är det söndag och min dag kommer att bestå av plugg, håller på med en inlämnings uppgift som tar väldigt lång tid. Men har även ett stort prov på tisdag som jag behöver plugga till. Känns som att jag har tidsbrist ibland, vilket är synd då jag hade planerat att träffa Emelie idag. Fast idag får jag ägna mig åt att plugga istället och så hoppas jag att vi kan ses i morgon. Ska fortsätta att plugga nu, men ville bara skriva ett snabbt inlägg.

P.S Visst var det rätt låt som vann igår! Robin har varit min favorit sen start men när han kom till andra chansen så var jag rädd att han skulle åka ut (så röstade) men nu gick han och vann hela tävlingen istället! Vilken omvändning.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0