Sunday is study day

Hej på er! 
Sitter som alla andra söndagar och pluggar....Just nu är det samhäll då jag har prov på tisdag, men har just nu lite svårt att koncentrera mig då jag är akut sugen på lösgodis, choklad, naturgodis, glass, you name it! Sitter och fantiserar om specifika godissorter som center eller frystorkade jordgubbar med yoghurt överdrag, cashewnötter med choklad. Haha, det är ju inte klokt så sugen jag är! Men det brukar vara så när man inte kan eller ska äta sånt så vill man det, så jag har ju två val, gå till affären och köpa upp mina sista pengar på godis och andra godsaker eller vara disciplinerad och ta ett äpple istället (bättre för plånboken). Kan ju säga ett det första alternativet lockar mer! 
 
Någon som har något bra tips på hur jag kan tänka på något annat än choklad? 
 
En liten rolig bild om hur jag känner just nu! 

Kommentarer
Postat av: Cassssss

Men Linnea haha! Köp hem dadlar och när suget kommer så tuggar du bara på den. Jag avskyr dadlar eller nja, ibland iaf men dem är helt fantastiska på att stoppa sötsuget. Du kan ju prova iallafall!

Svar: Haha, det är inte lätt att vara mig ibland, ja men det ska jag ta och testa, tack för tipset! :D
Linnea

2013-03-24 @ 15:58:30
URL: http://odell.forme.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0