1 maj

Ny månad och ny start. I dag har jag hunnit med en promenad med saknade Emelie sedan har jag varit på Friskis, skulle jobba men jag och Linnéa är inte så bra på att planera så det skulle krocka med ett pass. Så vi gick in till gymmet och körde lite armar istället. Svängde förbi Coop och köpte färsk ingefära och citron ska nämligen göra ett super te, för är lite snuvig och har lite ont i halsen. Så nu kör jag operation förhindra att jag ska bli sjuk eller så är det pollen som spökar med mig. Får hoppas det för nu i maj börjar jag och Sanne med ett träningsschema inför Vårruset. Vi ska alltså satsa på löpning och första passet är imorgon, så ska se till att vara helt kry då. 
 

///Linnea

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0