6 maj

Hej på er!
Har inga glada nyheter att berätta precis, är fortfarande sjuk men har börjat få tillbaka min röst igen, i allafall ibland. Gick till skolan idag trots att jag egentligen ville stanna hemma och bli frisk men hade nationella i spanska så var tvungen, provet gick för i övrigt jätte dåligt. Det var skriv delen och spansk grammatik är inget jag skryter med precis, skulle avsluta texten med många kramar linnea men skrev många armar linnea, haha. Orkar inte med mig själv, kramar heter nämligen abrazos och jag skrev brazos. Så blir glad om jag får ett generöst E, men E är ju i allafall ett betyg. Är också väldigt skoltrött, det är så himla mycket nu i skolan, konstant och jag vill bara bli frisk och träna. Kosten har jag också helt tappat, motivationen försvann med min förkylning och i helgen har jag både ätit chips, choklad, vitt bröd och druckit läsk. Idag åt jag nudlar för första gången på länge och som toppen på moset så har jag precis ätit jordgubbar och grädde.
Nej, som ni hör så suger livet just nu. Så tänker skita i allt plugg just nu och duscha och gå och sova, orkar faktiskt inget mer idag. 
 
Så tack och adjö!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0