Äntligen

Nu kan jag pusta ut, allt är gjort för denna vecka och nu är det långledighet som gäller. Skoldagen slutade med att jag och Linnéa spontant fick rycka in och ta hand om några åttor som var på skolan och titta runt, vi fick stå och prata om varför vi valde just Rudbeck osv, sedan hade vi rundvandring på skolan. Vi hade ju inte förberett något då vi inprincip blev inkastade men hoppas de fick ett bra intryck om skolan. Och att de hörde mig med min hesa röst. Men nu är det att vara ledig som gäller och som jag har längtat och är i behov av det, i natt har jag endast sovit 4 timmar och 45 minuter, satt uppe och plugga inför provet. Så imorgon tänker jag ta en lång sovmorgon och bara njuta. Är förhoppningsvis frisk imorgon så att jag kan börja träna snart, vill bara komma igång nu! Fast har varit duktig denna gång och verkligen härdat ut min förkylning så hoppas att den kan ge sig någon gång har varit sjuk i en vecka nu. 
 
På tal om något helt annat så fyller jag år om en månad idag! Wiho, för 17 år betyder bara 1 år kvar tills 18!
 
 
///Linnea
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0