Första springpasset

Hej! 
Är nästan precis hemkommen från en springtur med Sanne, så som ni kan förstå så är jag frisk nu! Första träningspasset på nästan 2 veckor, så mjukstartade med att springa 2,5 km sedan gick jag hälsospåret för att varva ner och sedan blev det lite squats, tåhävningar och plankan. En helt lagom första träning men måste dock erkänna att det var lite tufft och tiden kan självklart förbättras! Så mitt och Sannes löpschema har inte riktigt kunnat följas pga att jag varit sjuk men nu har vi lite mer än 1 vecka på oss innan vårruset så nu ska vi köra all in. 
 
Nu ska jag göra den dagliga söndags sysslan vilket är att plugga och sedan ska jag fixa lite till bloggen bland annat berätta vad jag gjorde igår. Så kika in lite senare! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0