Ger upp!

Cyklade till mamma efter att jag hade tränat för tänkte att jag skulle fixa en video från i lördags då jag var på Bruce Springsteen. Har suttit i 1,5 timma och är ärligt talat rätt så trött nu så när jag nästan var klar, skulle bara fin slipa det sista då kommer det "programmet har slutat fungera, windows söker efter fel" allt stängdes bara ner och dum som jag är så hade jag inte sparat. Allt är borta och jag måste börja om...... Orkar inte det just nu för är så hungrig och arg på windows och den här datan (min gamla HP-data), men kan inte föra över bilder och videos från min mobil till min Mac book då jag inte har iphone. Så då måste jag fixa det på min gamla dator. Nej, nu är jag trött och hungrig och tänker cykla till pappa och laga mat. Får se om jag orkar fixa videon imorgon istället!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0