Kan det inte vända nu?

Åh, så ledsen och arg jag är just nu. Varför blir jag inte frisk?! Har varit förkyld sen i onsdags men fredag, lördag och idag är det värre en värst. Har fortfarande knappt någon röst. Hade hoppats på att jag skulle vakna upp utvilad och frisk idag, men nej fortfarande snorig och hes. Är verkligen trött på detta, vill vara frisk så att jag kan träna och vara ute i det fina vädret. Så om någon har något super tips på hur man blir frisk så är jag väldigt tacksam! Har en massa viktiga saker i skolan de kommande veckorna, imorgon har jag NP i spanska, som jag måste göra men vill gärna bli frisk! 

Hoppas att ni får en bättre dag än vad jag kommer att ha, har nämligen en hög med plugg som jag behöver jag göra och sedan ska jag försöka att bli frisk. 
 
Kände bara för att få klaga och skriva av mig lite för detta är inte roligt..... 

 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0