Lazy saturday

Lördag idag och jag har verkligen inte gjort något alls, okej jag har räknat lite matte, sett på ett avsnitt på The vampire Diaries och ätit lunch i form av nachotallrik med kyckling. Sedan har jag inte gjort ett dugg, har läst massa bloggar och gjort önskelista. Visst sådana här dagar kan behövas ibland men de känns så onödiga, man får liksom inget ut av dom. Nej, ska ta mig i kragen trots att mitt lata jag och försöka ge mig ut på en springtur, ska ju faktiskt springa vårruset på onsdag och även om jag inte har kunnat löpträna så mycket så kan jag ju i allafall försöka ta mig runt på en någotlunda bra tid. Jag, mamma, Sanne, mina två mostrar och min mormor har gjort ett lag och mina mostrar tror att jag kommer komma först i mål av oss. Tror inte att det kommer att hända då jag inte springer så intensivt och fort speciellt inte när det kommer till långdistans. Min moster Liz, har otroligt bra grundkondis och min andra moster Lena är väldigt tävlingsinriktad och sedan har vi min sportiga mormor som har sprungit en mängd olika lopp. Både mamma och Sanne tränar ju också, så konkurrensen är hård. 
Får göra mitt bästa helt enkelt men det är såklart jag vill vinna i vårt lilla lag, har nog trots allt lite vinnarskalle i mig. Eller är det för att jag vill leva upp till förväntningarna de har på mig, men lite press kan vara bra. 
Nej, nu får jag sluta babbla och snöra på mig springskorna har ju inga ursäkter, ska försöka springa min powerwalk runda som jag la upp i torsdags, till björnöbron och hem igen, det blir ju en runda på lite mer än 5 km. 
 
Får se om jag hinner blogga något mer ikväll ska nämligen ut till Barbros stuga och grilla, vi blir kvar där över natten. Men annars hörs vi imorgon mina kära vänner! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0