Lördag

Hejsan! 
Kom precis hem, har varit hos Linnéa sen gårdagen. Igår hade jag en kort skoldag med nationella prov i engelska och idrotts föreläsning och sedan så gick jag och Linnéa till friskis för att jobba. Sedan gick vi och sola och sedan gick vi till Pettersberg och Vetterslund. Vi hyrde film och gjorde egna nacho deluxe till middag. En mysig och lugn fredag dvs. Fick en rejäl dos av dagsmotion igår, vilket är tur då jag är sjuk och inte kan träna. Eller sjuk och sjuk, pollen gör så att jag får nysattacker och rinnsnuva sen har jag fått nått virus som har satt sig på stämbanden så är verkligen super hes. Låter som om jag är i målbrottet och har skrikit på en konsert eller värre till och med. Hoppas det går över snart! Eftersom att jag och Sanne inte kunde börja det nya löparschemat i torsdags så ska vi göra ett nytt försök på måndag igen om jag är frisk. Så får helt enkelt fortsätta dricka honungs-te och låta bli att träna....
 
På tal om annat så köpte jag ett par snygga skor i torsdags, har dock inte bestämt mig om jag ska behålla dom. 
Vad tycker ni är dom ett par keeper? 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0