Måndag

God morgon!
Då var det måndag igen och jag har en sådan måndagsångest, ska nämligen skicka in ett arbete idag och är långt ifrån klar sedan så har jag mitt sista nationella prov vilket är matte muntliga. Vi får väl helt enkelt se hur det går men lär plugga rätt så mycket idag, lite segt bara att jag först har en lektion mellan 10-11.20 och sedan börjar inte nästa lektion förens 15.00 segt med så långt hål men får se till att plugga då! Det är ju inte så långt kvar tills sommarlovet, får hålla ut i två veckor till. 
 
Nu ska jag ta och sätta på mig lite kläder och cykla till skolan får se om jag cyklar hem på hålet eller om jag stannar kvar i skolan. Oavsett så får ni ha en bra dag! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0