Torsdag

God morgon! 
Börjar inte förens 1 idag så passade på att gå ut på en 50 minuters powerwalk på lite mer än 5 km, det var riktigt skönt och det kändes som sommar ute. Hade på mig en grå hoodtröja som jag var tvungen att ta av mig efter vägen och knyta runt midjan, blev alldes för varmt så får strunta i den nästa gång! Nu ska jag ta och göra mig i ordning och plugga lite sedan får jag slänga ihop en snabb lunch innan jag cyklar till skolan för två lektioner, älska korta skoldagar! 
 
Tips på en bra app när ni tränar är Runkeeper, avståndet kommer dock i engelska miles så man får multiplicera med 1,6 för att få ut avståndet i svenska kilometer! I detta fall 3,33*1,6=5,328 km
 
 
Ha en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0