Vårruset 2013-check!

Så nu sitter jag i soffan och tittar på Greys Anatomy ett bra avslut på denna dag. Har nämligen sprungit Vårruset idag. Vädret har ju inte varit på topp under dagen så kände mig inte alls så motiverad med det klarnade upp och blev sol! Trots att jag inte kom in på bästa tiden, slutade med 30 minuter så är jag glad att jag genomförde det, trots att jag inte har kunnat tränat så mycket jag har velat pga, att jag har varit sjuk. Får satsa på en bättre tid nästa år! Det var fjärde året jag sprang så börjar lära mig banan nu, fast måste fortfarande erkänna att jag inte föredrar att springa på asfalt. Men det är en sådan bra stämmning och man blir så peppad av alla andra att man bara springer på. 
 
Här var vi Dinesen-klanen! Mamma, Syster, Jag, Mormor och mina mostrar. Det skiljer sig 60 år mellan mig (den yngsta) och mormor den äldsta som står bredvid mig. Så hon förtjänar en hyllning hoppas jag är så pigg och att mina framtida barnbarn vill ha med mig när jag är 77 år! 
 
Svettiga systrar efter Vårruset! Tummen upp för oss♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0