1 månad kvar

 
Det är bara en månad kvar tills julafton och jag längtar! Julen är den mysigaste högtiden, alla julmarknader, pepparkakor, glögg, julgranar, julklappar, lussebullar, adventljusstakar, tomtar. Så jag väntar och längtar. 
 
På tal om julen så har jag verkligen hakat upp mig på något som jag verkligen vill ha, ett Thomas Sabo armband. Det är verkligen hur fint som helst, att ett enkelt silver armband som genom åren kan fyllas med betydelsefulla berlocker och helt plöstligt är det ett alldeles personligt och unikt armband. Så de kan ju tomten få komma med!
 
Är typ förälskad i det........
 
Sen lite berlocker till det
 
Så fina! 
 
Jag tycker i allafall att jag har varit snäll i år ;) 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0