13 November

God kväll! 
Det är full fart i mitt liv och känns som om det är så mycket som händer och ska hända, har ju som vanligt skolan, sedan flytten, sedan vill jag ju hinna med att träna och nu så jobbar jag lite på samma jobb som i somras. Så idag, hade jag först skola till 15.00 sedan jobb, så kom hem vid 7, hämta paket på Ica, åt mat och landade i soffan lagom till Greys anatomy. Skulle vilja gå och lägga mig nu men har två läxförhör imorgon, så behöver kanske läsa på lite. Men ärligt talat är jag så trött, så det lär troligtvis inte hända...... 
Ska jobba imorgon med, på fredag får vi nyckeln till lägenheten, så då blir det storhandling och troligtvis IKEA, på lördag är det  julmarknad och sedan ska vi iväg på middag, på söndag går flytten med möbler. Så har hela helgen är bokad men älskar att ha mycket saker att göra till den mån att man inte känner sig stressad såklart. 
 
Ville bara uppdatera och kommer nog inte ha så mycket tid att blogga de närmaste dagarna men ska försöka! 
 
Sov så gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0