Från jobb till rockkonsert

Är man spontan eller? Hade först en kort skoldag och därefter tog jag mig till jobbet. Kommer dit och U berättar att han har en Black sabbath billjett över för att en av hans kompisar inte kom med flyget. Så jag tog hans plats istället, fixade tågbilljett och om ca 30 minuter blir vi upphämtade för att åka till tåget mot Stockholm. Så nu blir det jag och två medelåldersmän på rockkonsert, haha. Är det jag eller dom som kommer behöva vara vakt?! 
Vi blir kvar över natten på något hotell så kommer hem imorgon igen. 
Är man en ja-sägare, så kan sånt här hända, är kanske inte egentligen det mest ultimata rockern´ men Ozzy Osbourne måste man bara se någon gång i sitt liv. Är mer ett fan av han än Black sabbath, men det ska bli super roligt ändå, några låtar känner man ju igen! 
 
Aja, hoppas på ett minne för livet, jag och alla rockers på friends arena ikväll då!
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Emelie

Amen nu blir jag ju avis!! Min barndomsidol ;) Haha hoppas att det var bra (vilket jag har svårt att tro att det inte va) och att du hade kul!! :D

Svar: Hihi, ja men det var verkligen en upplevelse, även om jag är mer bekant med hans egna låtar! Så det var super kul att få se han, men måste säga att han börjar ju bli lite gammal ;)
Linnea

2013-11-23 @ 12:28:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0