Sista dagen på höstlovet

Hej på er! 
Söndagsångest idag eller? Jag har i allafall det, slut på lov och tillbaka till skolan imorgon. Får trösta mig med att det är snart det mysiga börjar med första advent, julmarknader, julbak, julshopping osv. Men igår var det ett helt annat tema, vi hade vår traditionella halloweenfest, har ju varit en tradition att vända allhelgona helgen till något positivt. Så igår blev de utklädnad, spökrunda och en massa god mat, sedan så stannade alla förutom min moster och sov över, så mysigt! 
Så morgonen började med en STOR frukost och nu sitter jag här i min onepice och måste försöka plugga undan lite. Kom nämligen på lite saker som behöver göras. 
 
Tog tyvärr inte så många bilder igår. 
 
 
Fick improvisera när det gällde utklädnaden då mina vingar gick av sist, 
så blev "kiss" look-alike. 
 
Mini djävul Lova! 
 
 
///Linnea
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0