Söndag

Hej! 
Sitter just nu i stugan och har precis pratat med pappa i telefon, är ju farsdag idag! 
Igår var vi och fira min mosters födelsedag i Sala, vilket var super trevligt då vi inte är där så ofta, sen så hade hon bunkrat upp med en massa gott. Tur att jag hann med ett träningspass på morgonen så att jag fick plats med allt. 
Efter vi hade varit där så åkte vi till stugan, alltid lika skönt att vara här ute men igår kväll/natt så fick vi strömavbrott. Vi satt och såg på en film på tv och helt plöstligt blev allt svart. Lite mindre kul ute på landet när det redan är kolsvart och allt är beroende av ström, vårt vatten drivs ju av pump osv. Sen kan jag ju erkänna att jag är ju lite mörkrädd, haha. Så tvinga Keso att sova med mig hela natten....
Som tur var så kom elen igång igen efter någon timme, så imorse när vi vakna fungera allt.
 
Annars så har jag bara tagit det lugnt, Ulrik tapetserar och jag myser runt i mjukisbyxor och tofflor. 
Har planerat och skrivit en massa listor för på fredag får pappa nyckeln till lägenheten och det är ju en hel del som behövs. Saker som dammsugare, kaffekokare, lampor, sängar och alltifrån potatisskalare, knivar, rengörningsmedel osv. Så i veckan blir det en massa fix med det men det ska bli så roligt! 
 
Men nu ska och plugga lite och sedan blir det troligtvis övningskörning och senare ikväll åker vi in till stan igen!
 

Kommentarer
Postat av: SanneTherese

Va mysigt! Saknar er! Ska ni fira pappa något idag? Flyttar ni till pappa på fredag eller måndag? :) Ska bli så spännande och se hur ni har det :)

Svar: Det blir väll så fort vi köper sängar, men vi får nyckeln på fredag :) Får ta och fota när vi börjar få i ordning :)
Linnea

2013-11-10 @ 14:58:07
URL: http://sannethereses.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0