Tisdag

Hej på er! 
Har verkligen haft fullt upp med både flytt, skola och jobb. Vi flyttade hela helgen och var på Ikea och köpte en massa saker, kan ju erkänna att det var mindre roligt att bära upp två 1.20 sängar för 4 våningar. Eller ja det är jobbigt att flytta överhuvudtaget, men fint kommer det bli när allt blir klart. Vi får ju ta lite allt eftersom, då vi verkligen behövde köpa allt nytt. Så förutom flytt, så är det skolan men just nu så är lärarna iväg på fältstudie vilket innebär nästan inga lektioner. Vilket passar utmärkt då de behöver rätt så mycket hjälp på jobbet, så igår jobbade jag från 10.45 till 19.00. Men cash is king! 
Vill bara hinna med allt och önskade verkligen att man kunde vara/göra flera saker samtiigt, som att träna+jobba+plugg, de skulle ju vara något! 
Hann som tur var iväg idag på ett långt hål och träna med Linnéa, vilket var super skönt, då jag inte hann det så mycket förra veckan. Sedan så är gymmet som en avlastningsbänk för mig, där jag bara släpper allt. 
 
Imorgon blir det först en lektion på skolan sedan jobba några timmar och på kvällen blir det premiär på Catching fire!!! Som jag och Linnéa har längtat, har super höga förhoppningar efter boken så hoppas filmen lever upp till det! 
 
Nej, nu ska jag sluta skriva så mycket och se på ett avsnitt av The vampire diaries, får passa på nu när jag har lite tid för mig själv! 
 
///Linnea
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0