16 oktober

Hejsan! Är det bara jag som har problem med blogg.se? Kan inte ändra platsen på texten, göra länkar, lägga upp bilder osv.... Hoppas det löser sig för inte så kul att ha en blogg utan bilder. Men men, sitter som vanligt känns det som och pluggar, igår hade jag matteprov och imorgon har jag psykologiprov och en inlämningsuppgift. Så mycket i skolan just nu, drömmer mig bort till höstlovet och hoppas verkligen att vi inte får en massa plugg som vi måste göra då, för vill inte göra ett dugg då. Får helt enkelt bara hålla ut, ska plugga lite till och mamma står och lagar lasagne, så mumsigt! Sedan tänker jag se på Greys anatomy ikväll, blir en vilodag från gymmet! Typiskt att inte allt fungerar som det ska men bättre än inget iallafall!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0