19 oktober

Hej på er! 
Vaknade upp utvilad idag efter en lång sovmorgon. Efter en mysig kväll med mina fina tjejer igår, så somnade jag gott sen på soffan. Var ensam hemma i natt då resten av familjen befinner sig i stugan, men de kommer och hämtar mig senare idag så gör de sällskap i natt. Så kvällen igår var super mysig, blev en tre-rätters middag för min del på Hong Kong och det var så gott, men inget mer friterat på ett tag, haha. Eftersom flera av oss hade planer både igår och idag, så blev det en lugn kväll med mycket skratt, men vi hann ta ifatt en massa grejer. Så glad över att vi fortfarande håller ihop, ni är bäst tjejer!
 
Men idag är det ju den 19e oktober, alltså ingen vanlig dag, för det är Linnéas födelsedag! Så grattis världens bästa, hoppas du får en underbar dag min finaste vän! ♥ Love you 
 

Kommentarer
Postat av: Linnéa

Tack. Vad rörd jag blir!! Och vilka bilder du har letat fram, vilka minnen vi har!!! Hoppas det blir många fler i framtiden, du och jag!! :D <3

Svar: Aw, vad bra gumman! Haha, ja hittade lite gamla godingar och mer minnen ska det bli! :D <3
Linnea

2013-10-19 @ 13:20:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0