Dröm sött.....

God kväll! 
Bloggen har hamnat i andra hand, men tänkte bara slänga in att jag lever. Har bara varit upptagen med livet eller vad man ska säga. En vanlig skolvecka med en massa plugg och sedan nu i helgen har jag varit ute i stugan med familjen och haft det mysigt. Bara njutit och samlat energi, lite bullbak och några koppar kaffe och te framför brasan sitter aldrig fel. Blev in skjutsad från stugan i förmiddags och sedan fick jag träffa A i några timmar, tråkigt att det inte blev så länge men förhoppningsvis så dröjer det inte länge till vi ses igen. Så det har varit en bra söndag och helg för den delen med och känner mig redo för kommande veckan och allt vad den har att erbjuda, okej kanske inte läxorna och proven... 
 
Nej, nu ska jag ta och lägga mig i sängen, sätta på min "sköna kvällar" spellista på spotify innan det är dags att släcka lampan och sova. 
 
P.S Bloggen är under konstruktion som ni kanske har sett, har bytt lite header osv, men snart så borde allt vara klart! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0