Höstlov

Så skönt med höstlov och det firades igår, eller ja mötte upp Ida och Tove på stan efter skolan igår och kvällen slutade sen på en halloween fest ute på landet.  Jag var ängel och Tove djävul, blev i allafall en super rolig kväll och träffade både gamla bekanta och nya människor. En kväll fylld av massa dans till "The Fox", tror till och med att jag har en video på det och en massa galna lekar. Slutade med nattbussen hem, vi fick åka runt lite på landet innan vi kom in till stan och vid 3 i natt kom jag och Tove hem till henne och dog i sängen, haha..... Även om natten kunde ha varit lite bättre då vi båda mådde lite illa, vi åt nämligen inte så mycket igår eller jo mest bara godis och det blev inte så bra om jag säger så.
Men allt som allt var det en rolig kväll så de måste göras om! 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0