Kidnappning avklarad

Lyckades med kidnappningen av Emelie och det hon fick göra var att åka helikopter, så roligt att få uppfylla hennes dröm! Så vi hämtade upp henne och så fick hon sätta på sig ögonbindel och sedan körde vi till hangaren, ledde fram henne till helikoptern så att hon stod precis framför och då så fick hon se. Var så roligt att få se hennes reaktion, hon hade verkligen inte haft någon aning om vart jag tog henne. Blev i allafall lyckat och det är en sådan upplevelse att åka helikopter, trots att jag har gjort det 2 gånger tidigare så pirrar det alltid lite. 
När vi sedan kom ner så hade jag en liten present kvar, ett halsband som hon har gått och tittat på men aldrig köpt, både jag och Emelie har ju lite beslutångest. Vilket gör att vi kanske inte köper saker som vi egentligen vill ha, speciellt Emelie, haha. Nej men hon förtjänar allt i världen, min allra bästa vän som jag har känt i 12 år! Vad skulle jag göra utan dig i mitt liv? ♥
 
Finaste Emelie!!!
Egopic i helikoptern! 
 
///Linnea
 

Kommentarer
Postat av: Emelie

Jag är så otroligt tacksam och lycklig över att ha en så snäll och omtänksam bästis som du! :D <3 Satte på mig halsbandet när jag kom hem och kunde inte älska det mer! :D

Svar: Och jag är lika tacksam över att du är min bästis! :) <3 Vad bra, blev super nervös om det var rätt, så roligt att du tycker om det! :D
Linnea

2013-10-12 @ 16:59:20
Postat av: Emelie

Jag är så otroligt tacksam och lycklig över att ha en så snäll och omtänksam bästis som du! :D <3 Satte på mig halsbandet när jag kom hem och kunde inte älska det mer! :D

2013-10-12 @ 16:59:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0