Lördag

Hejsan! 
Efter den tuffa skolveckan så var en sovmorgon välbehövlig eller somnade redan vid 11 igår, rolig fredag men antar att det var de jag behövde. Ska ta och hoppa in i duschen och göra mig klar för sedan ska jag "kidnappa" Emelie, hon fyllde nämligen 18 för ett tag sen och nu är det dags för hennes present. Hihi, kan inte avslöja något mer då jag vet att hon läser min blogg men det ska bli så roligt. Ska försöka dokumentera detta minne! 
Sedan åker vi troligtvis ut till stugan och ska börja renoveringen av nästa rum, vi har fått alla tapeter så ska troligtvis hjälpa till att måla och så. Men vi får se hur det blir, nu ska jag som sagt hoppa in i duschen och har lite att förbereda så hör av mig lite senare. 
 
Hoppas hennes reaktionen blir såhär och inte tvärtom!! 

Kommentarer
Postat av: Emelie

...det blev nog nästan exakt min reaktion fast lite mer hysteriskt hahah!:D <3

Svar: Haha, ja men glad att jag lyckades! :D <3
Linnea

2013-10-12 @ 15:48:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0