När livet går på repeat

Usch, har precis gjort ett spanska  hörförståelse prov och jag välkomnar mitt första F. Det gick verkligen super dåligt och nu är jag helt allvarlig. Spanska är så svårt, men man kan ju inte vara bäst på allt.
Känns som om man inte har något liv längre, skolan tar upp all ledig tid och trots det så pluggar jag inte så mycket som jag egentligen behöver. Är bara så trött hela tiden, igår gick jag och la mig 21.30. Men nu har jag hål så ska passa på att plugga lite och sen ska jag träffa Emelie efter skolan och fika och plugga. Ska bli roligt att få göra något annat ett tag. Förhoppningsvis så kanske vi fixar lite med bloggen, så att den blir klar någon gång och då ska jag försöka blogga lite oftare. 
Känns som om livet bara går på repeat, äta, skola, sova, plugga, dö... 
Behöver en förändring i mitt liv, vad som helst, eller något roligt att se fram emot! 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0