Onsdag

Hej! 
Sitter i soffan i min onepice efter ha tagit en lång dusch och ätit Sannes och Jonas goda lasagne. 
Det är verkligen så skönt med lov, även om det inte blev precis som planerat och att önskade att en viss person var här just nu så är det ändå helt okej. Att bara ta det lungt och vara, sova, titta på serier, träna och umgås med syrran. Idag blev det ett spinningspass, så himla jobbigt och svettigt men skönt efteråt. Egentligen var de kanske lite dumt med tanke på att jag vaknade upp helt kallsvettig och mådde illa imorse. Det bara kom sådär men gick upp och drack vatten och staplade mig in till sängen igen och la mig i fosterställning, somnade om och vaknade upp okej igen. Ingen aning om var det var, läskigt. Men har mått bra hela dagen så förhoppningsvis var de bara något tillfälligt. 
 
Måste bara tillägga att onepice lär vara det skönaste plagget jag någonsin ägt, så mysigt man får helt enkelt bortse från att man ser ut som en jättebebis. Ska fortsätta kvällen i soffan och om en timme börjar Greys anatomy så det får man ju inte missa. 
 
///Linnea 

Kommentarer
Postat av: Du är fin

Vem önskar du var hos dig?

Svar: Haha, ja det kan man ju undra ;)
Linnea

2013-11-04 @ 03:28:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0