Onsdag

Hejsan! 
Har haft fullt upp i skolan men nu så känner man att det snart är lov, hade sista provet idag om nationalekonomi som gick sådär.... Men nu är det i allafall gjort och nu är det bara några inlämningar kvar. 
Annars så har jag övningskört, pluggat och pluggat, träningen har återigen hamnat lite i andra hand men nu får det bli ändring på det. 
En glad nyhet är att, pappa äntligen har fått en lägenhet så idag har vi valt tapeter till hela lägenheten, han kom och hämta mig efter skolan och så åkte vi hem till farmor och fika och valde. Kommer bli så fint!
Nu sitter jag och lillebrorsan och tittar på senaste avsnittet av The walking dead, det är faktiskt pappas och Oscars "fel" att jag började följa den serien... Sedan ska jag plugga undan lite saker, men lika bra att bli klar!
 
Jag valde de här tapeterna , fina va? 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0