Överallt och ingenstans

Hejsan! 
Vet inte riktigt vad jag håller på med just nu, är överallt men ändå ingenstans. Jag gör inte de sakerna jag borde eller behöver göra utan gör bara vad jag har lust med, vad mina impulser säger. Som nu, borde egentligen skriva klart mitt svenska tal som jag ska redovisa på fredag men istället så har jag möblerat om mitt rum. Det ser ut som om tredje världskriget har inträffat.... Men fick lite inspiration då jag ska köpa en ny större säng imorgon. Man kan ju undra vem som möblerar om sitt rum klockan 9 en tisdagskväll när man har en hög med plugg? 
Vet inte riktigt vad som händer med mig, har tappat skoldisiciplinen och tar bara livet som de kommer, YOLO liksom, haha hatar det uttrycket... Jag som annars är ett litet kontrollfreak och vill ha struktur, ordning och reda, vad hände? 
Livet är upp och ner och jag har ingen aning om vart jag är påväg. 
Så snurrigt inlägg men det är lite så jag är just nu, bäst att sluta innan jag förvirrar er ännu mer och dags att ta tag i det där talet, det lär ju inte bli klar av sig själv precis.
 
Sov gott mina vänner! 
 

Kommentarer
Postat av: SanneTherese

så fin header!

Svar: Tack, håller på och grejar lite men ska troligtvis ha en annan :)
Linnea

2013-10-06 @ 14:06:30
URL: http://sannethereses.blogg.se/
Postat av: SanneTherese

Du får hjälpa mig sen ! :)

Svar: Ah, det är Emelie som har hjälpt mig, men grejar mest med storlek och koderna, lite krångligt det där :)
Linnea

2013-10-06 @ 19:26:10
URL: http://sannethereses.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0