Söndag

Hejsan! 
Känner mig som en riktig hemmafru idag, har städat mitt rum, dammsugit lägenheten, bakat annanaspaj och nu håller jag på att lagar lite lunch till mig och lillebrorsan. Sedan ska jag plugga lite. Känner mig väldigt huslig haha, men syrran och hennes pojkvän kommer och bor med oss under lovet vilket ska bli super mysigt då hon inte har varit hemma på 3 månader. Så nu ska de bli ompysslade och bortskämda! 
 
Förresten har ni ställt om klockan? Det hade jag helt glömt bort så blev super konstigt när jag vaknade och sedan skulle dra tillbaka en timme. Men aja, är det vintertid då är det. 
 
Men ska ta och äta lunch och hoppa in i duschen, lite senare idag ska vi förbi gamla lägenheten och ikväll kommer Sanne och Jonas så då blir det en myskväll! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0