Fredag!

Veckans favorit dag är äntligen här!! Som jag har längtat, för har haft en tuff skolvecka. 
Ska ta och träffa Linn och Tove efter skola för en fika och sedan ska jag förbi gymmet en snabbis, för att sedan hem och duscha, packa. Checkar ut från stan och tar mig ut till stugan istället, skönt att få komma bort ett tag. 
Fast ska tillbaka till stan imorgon för ett frisörbesök och övningskörning, sedan kommer vi ha fullt hus i stugan då mamma ska ha tjejmiddag. 
 
På tal om inget så är idag en sådan dag då jag bara saknar min syster, skulle vilja hoppa på bussen och åka dit, köpa med oss sushi och ha en mysig filmkväll. Det kommer ju dröja ett tag innan hon kommer hit igen, så får nog åka ner dit, för vet inte hur det ska gå annars. Känner att det där med distanser, är så jobbigt! 
 
Kram
 
 

Kommentarer
Postat av: SanneTherese

Miss you too<3

2013-09-27 @ 18:58:07
URL: http://sannethereses.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0