Lördag

Hejsan! 
Just nu befinner jag mig ute i stugan, det är strålande sol och sitter ute på vår mysiga altan och låter spotify rulla, härlig morgon! Tänkte snart bege mig ut och gå, det är så mysigt att göra det här, har nog att göra med att det är så lungt här ute på landet, ingen stadspuls om jag säger så. 
Sedan ska jag hjälpa mamma att fixa lite här, då det ikväll väntas Kräftskiva! 
Så det kommer släkt och vänner för kräftor, räkor, pajer och en massa lek och bus, har anordnat två musik tävlingar, denna ena ska man nynna låten och ens lagkamrater ska gissa vad det är för låt. Den andra tävlingen är musik från filmer och TV-serier som man ska gissa. Tror det kommer bli super kul! 
Ska försöka ta lite foton bilder, dock bara med mobilen men bättre än inget! 
 
Ha en toppen dag♥
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0